מדריך הסופי לתכנון החופשה שלך בוויאטנם עבור חופשה בלתי נשכחת

Rate this post

אם אתה מתכנן ביקור בוויאטנם ולעולם לא היית בדרום-מזרח אסיה, אנחנו מציעים לך את עצות הנסיעה שלנו לוויאטנם, אך התכונן למעט מגע תרבותי. התנועה עוקמת, רבים אינם מדברים אנגלית, האוכל אינו כמו שאתה משתמש בו, וסטנדרטי הניקיון שונים לחלוטין.

בדוק את הדרכון שלך

יש לך להיות לכם דרכון תקף כאשר אתה בודד למדינה נוספת על פי חוק ה-6 חודשים.

זה אומר שדרכון שלך לא יפוג בתוקף ששה חודשים לפני התאריך המבוקש. תוכל לספק נידון לטיסה שלך אם דרכון שלך אינו תקף.

לכן, בדוק את הדרכון שלך בקפידה וחדש אותו אם יש צורך.

סדר את הוויזה שלך לפני הגעתך לוויאטנם

כל הלאומיות מחוץ לדרום-מזרח אסיה דורשות הסדרה של סוג אחד של ויזה או אישור מראש לפני הגעתך לוויאטנם.

שלבים לקבלת ויזה במשך 30 יום עם כניסה יחידה מהאינטרנט

אם אתה רוצה לקבל ויזה מראש במשך 30 יום עם כניסה יחידה, אתה צריך להמשיך ולשלם ישירות בקישור הזה https://visaonlinevietnam.com/apply-vietnam-visa-form.

ואז לשלוח מידע נוסף לדוא”ל sales@visaonlinevietnam.com

  • העתק של דרכון בצבע עם *דף מידע מלא ישר – ברור – מלא*

+ תמונה שלך בגודל 2*3 ס”מ או 3*4 ס”מ או 5*5 ס”מ. שים לב שתמונה עם רקע לבן ובלי משקפיים

+ כתובת בוויאטנם שבה תשהה או כתובת מלון

אנחנו נעבד את הויזה ונשלח אותה בדוא”ל אליך. תדפיס את הויזה האלקטרונית ותשתמש בה לצורך הזדהות בחברות התעופה ובניקוד מילוי הויזה כדי להיכנס לוויאטנם, כאשר אתה מגיע לא תצטרך לחכות כדי לקבל ויזה ולשלם מחדש עמלת חתימה על הויזה.

יש לנו 4 שירותים לעיבוד ויזה אלקטרונית:

שרות רגיל: אנחנו מבטיחים משלוח של כתב אישור תוך 2-3 ימי עסקים בדוא”ל בהתבסס על שעות העבודה של מחלקת ההגירה. אם אתה מגיש בקשה מאחרי השעה 14:30 בכל יום מיום שני עד יום שישי או בשבת, ראשון או בחג, היא תעובד ביום העסקים הבא. עמלת חתימה נוספת.

שירות דחוף 1-2 ימי עסקים: זה יעיל למי שצריך ויזה בדחיפות. נשלח כתב האישור או הויזה האלקטרונית בדוא”ל במשך 1-2 ימי עסקים ל-1 חודש. אם אתה מגיש בקשה מאחרי השעה 14:30 בכל יום מיום שני עד יום שישי או בשבת, ראשון או בחג, היא תעובד ביום העסקים הבא. התשלום הנוסף הוא מ-18 עד 69 דולרים אמריקאיים לאדם ועמלת חתימה נוספת.

שירות חירום (בין 4 – 8 שעות): דומה לאופציה הדחופה, זו מתבצעת בזמן של 4 – 8 שעות עסקיות בהתבסס על מחלקת ההגירה. התשלום הנוסף הוא מ-49 עד 237 דולרים אמריקאיים לאדם. עליך להתקשר לקו החם שלנו (+84) 968.18.77.18 כדי לאשר שהגשת הבקשה התקבלה ונמסרה לעיבוד. יש לשלם עמלת חתימה נוספת. שים לב ששירות זה יכול לשמש בין השעה 14:30 מיום שני עד יום שישי, תלוי בדחיפות הצורך שלך.

שירות מיידי בזמן הפניה, שבת, ראשון או בחג: עליך לבחור באפשרות זו אם אתה מתעופף בסוף שבוע או בחג או בתקופה מיוחדת. עם זאת, תחויב בתשלום נוסף כ-270 דולרים אמריקאיים עד 455 דולרים אמריקאיים לאדם, עמלות מעבר מהיר בנמל התעופה ועמלת חתימה עבור מצב זה (דרושים פרטי טיסה). עליך להתקשר לקו החם שלנו (+84) 968.18.77.18 כדי לאשר פרטי הטיסה, שהבקשה התקבלה ונמסרה לעיבוד מיידי. אנחנו שולחים מכתב הבטחה בערך 30 דקות עד שעה לאחר השלמת כל התשלום. יהיו לנו שותף שיקבל עבורך את הויזה בשדה התעופה לפני ההגעה שלך.

הויזה האלקטרונית משמשת רק ל-80 מדינות ברשימה ממשלת ההגירה של וויאטנם. לבירור נוסף, אתה יכול לבדוק את המידע ברשימה המצורפת https://www.xuatnhapcanh.gov.vn/documents/20181/117155/Vietnam-Evisa-nation-list.pdf/21e0f88f-d8a0-48b8-bfdb-a0f82b0853e2

השלבים לקבלת ויזה במשך 30 יום או 90 יום בהגעת הגיעך

  1. מצא שירות מקוון כמו https://visaonlinevietnam.com/apply-vietnam-visa-form או אחת מהאפשרויות הרבות הקיימות
  2. השלם את בקשת הויזה
  3. שלם את העמלה
  4. בהתאם לאזרחות, יתבצע עיבוד (אנחנו מבהירים את זאת באתר, אתה יכול לבדוק את זה) ונשלח אישור הויזה בדוא”ל אליך
  5. תדפיס את אישור הויזה לבדיקה בחברת התעופה במהלך הטיסה.
  6. צריך לך תמונות דרכון, אם אתה לא כבר יש לך. אל תשכח את תמונות הדרכון שלך, אחרת, יילקחו את התמונות וייגבה תשלום נוסף על כך בעת ההגעה.
  7. ערוך את אישור הויזה, תמונות הדרכון, והמזומן בתיק היד שלך. ודא שהם נמצאים בתיק היד/מטען!
  8. בשדה התעופה, תשלם עמלת חתימה – $25 לויזה בודדת או $50 עד 135 דולרים אמריקאים בהתאם לתקופת הויזה, במזומן בדולרים אמריקאיים או VND (כרטיסי אשראי עשויים שלא להתקבל ואין כאן מכונות ATM באיזור המכס) והמחיר יכול להשתנות עם הודעה מראש.

רוכש ביטוח נסיעות

לעולם אל תנסה לטוס ללא ביטוח נסיעות. מכיוון שלעיתים קרובות יכולות להיות דברים בלתי צפויים במהלך הנסיעה בוויאטנם או בכל מקום אחר.

עם ביטוח נסיעות, תהיה מוגן אם יש כל דבר לא צפוי. הביטוח נסיעות יכסה את כל הצרכים שלך: ביקור מסתמא, טיול בעיר, חופשה או טיול הרפתקאות.

הזמן הכי מתאים לבקר בוויאטנם

יולי ואוגוסט הם חודשים עסוקים בוויאטנם מכיוון שזהו עונת הצורה. המחירים יקרים יותר מהרגיל. המזג האוויר חם ולח עם מעט מעט מאוד גשם.

אם אתה הולך רק להאנואי והו צ’י מין סיטי, אני ממליץ לבקר באתרים האלה במהלך דצמבר – מרץ: התירוץ המושלם לברוח מהחורף באירופה ובאמריקה הצפונית! התירוץ הכי טוב לבקר בהאנוי בזמן זה הוא האמת קר בטווח מסוים, אבל הו צ’י מין סיטי תהיה שמשית ולא חם מדי!

עונת הצורה בוויאטנם היא מאפריל עד יוני ומספטמבר עד נובמבר. במהלך חודשים אלו, יש מזג אוויר טוב בכל אזורי וויאטנם והמחירים יותר זולים.

עם מי אתה מטייל?

האם אתה מטייל עם השותף שלך, חברים או משפחה? או האם אתה נוסע לבד לוויאטנם?

אם אתה מטייל בודד, הכי טוב שתוכל לשכור אופניים חשמליות לטיול מצפון לדרום של וויאטנם או להפוך. נסיעה באוטובוס או ברכבת בוויאטנם היא אופציה מצוינת עם חברים או משפחה.

הכינות של כסף

בוויאטנם, מזומן הוא מלך. המטבע הווייטנמי הוא דונג וניתן להחליף אותו בבנקים או בחנויות תכשיטים.

בהתאם לתקציב וסגנון הנסיעה שלך, יתכן שיש צורך בסכומי כסף שונים לטיול שלך בוויאטנם.

ישנם מספר כספומטים ובנקים בערים גדולות, לכן לא תהיה בעיה גדולה למשוך מזומן. כאן אתה יכול להחליף את המטבע שלך לדונג וייטנאמי.

נסיעה בוויאטנם

ואייטנאם היא מדינה גדולה מאוד ועם מקומות מדהימים לבקר ודברי כיף לעשות. אנחנו ממליצים להקדיש לפחות חודש בוויאטנם, שינתן לך זמן לחקור את צפון וויאטנם (האנוי, סאפה, נין בין והאלונג ביי), מרכז וויאטנם (היו, דאנאנג והוי אן) ודרום וויאטנם (סייגון, דאלאת, מוי נה, דלתת, דלתת מקומונג ופו קואק).

וויאטנם היא מדינה גדולה וארוכה מאוד, לכן נסיעה מהקוטב הצפון של המדינה לקוטב הדרום או ההפוך היא די קשה. בדרך כלל מומלץ לעבור בין ערים גדולות כמו סייגון, דא נאנג והאנוי באמצעות טיסה.

וויאט-ג’ט היא חברת תעופה זולה עם מאות טיסות זולות ברחבי וויאטנם; אבל, הניסיון שלנו הוא שהטיסות מתעכבות לעיתים – לעיתים יותר ממספר שעות. עליך גם לשלם עמלה עבור כל מזוודה שנרשמת על ידי וויט-ג’ט ואם אתה רושם הרבה מזוודות זה יכול להיות יקר מאוד.

וויאטנאם איירליינס יותר יקרת מחיר, אבל תקבל שתי מזוודות שנרשמות במחיר הכרטיס והסיכוי שתגיע ליעד הבא בזמן הוא גבוה.

יש לנו שירותים נוספים כמו הזמנת כרטיסים למטוס או צור קשר איתנו להזמנת טיולים באתר https://transoceantourist.com/ או https://transoceanservice.com/. אנא צור קשר לקבלת ייעוץ, אנחנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.